Uitblinken in klantgerichtheid
Uitblinken in klantgerichtheid
Wat mag u verwachten?
Klantgerichtheid was nog nooit zo belangrijk. De tijd dat je als bedrijf volledig zelf de touwtjes in handen had, is definitief voorbij. Klanten en partners worden steeds veeleisender en verwachten onmiddellijk op hun wenken bediend te worden.
Als je als bedrijf niet snel genoeg reageert, is de kans groot dat je klant naar de concurrentie stapt. Vandaag bepaalt de klant hoe het allemaal gebeurt. Net daarom is klantgerichtheid zo belangrijk.
In de masterclass voor office professionals: uitblinken in klantgerichtheid gaan we op zoek naar de basisvaardigheden en de juiste attitude voor klantgerichtheid. Je komt te weten wat klanten verwachten en hoe je een klant kan overtuigen. Je ontdekt het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en hoe je klachten op een positieve manier behandelt. En je leert alles over klantvriendelijke communicatie.
Over de opleiding Uitblinken in klantgerichtheid
In de opleiding: uitblinken in klantgerichtheid leer je alles over klantgericht handelen en klantgericht communiceren. Je krijgt inzicht in de verschillende types van klanten en hoe je hiermee omgaat. Je ontdekt verschillende communicatietechnieken en verdiept je in het proces van een goed gesprek. Verder oefen je om een klant te overtuigen en om klachten als een opportuniteit te zien. Omgaan met moeilijke klanten wordt je op een praktische manier aangeleerd.
1. Bekijk het programma
Dit kan via de website van onze partner.
2. Schrijf u in
Via de opleidingscatalogus op de website van Liberform
3. Informatie ontvangen
Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding