Nieuw: Checklist telewerk

Een jaar geleden werd telewerk als één van de belangrijkste maatregelen tegen de verspreiding van het Covid19-virus ingevoerd. Ondertussen is telewerk voor velen van ons de norm geworden en evolueren we naar een hybride werkplek waarbij telewerk heel normaal zal blijven.  

Het succes van telewerk valt of staat met een goed beleid. Daarom ontwikkelde Liberform een checklist om vrije beroepers en hun werknemers te ondersteunen.  

Wilt u weten waarom het belangrijk is om nu en ook na de Corona-crisis in te zetten op telewerk? Bekijk dan zeker de voor- en nadelen die je in onze checklist kan terugvinden. We geven ook graag tips mee hoe u samen met uw medewerkers een balans vindt tussen werk & privé en hoe u het best kan samenwerken, ook vanop afstand.

Het meest cruciale bij thuiswerk blijkt: een thuiswerkpolicy. Duidelijk afspraken zorgen ervoor dat onnodige discussies of onzekerheden vermeden worden. In onze checklist vindt u daarom een mooi overzicht van wat u hierin best opneemt.  

In deze checklist vindt u dus niet enkel een overzicht van wettelijke aspecten die in orde moeten zijn, maar staan ook heel wat handige tips & tricks voor zowel werkgevers als werknemers!  

download-button Download de checklist hier.

Click to select an image from the multimedia database