Basisopleiding sociaal recht

Tickets

Basisopleiding sociaal recht

Wat mag u verwachten? 

Personeel is het kostbaarste goed van elke onderneming. Voor je medewerkers zorgen, begint bij een goed draaiende personeelsdienst. Van HR-medewerkers en payroll-adviseurs wordt heel wat verwacht:

  • personeelsadministratie;
  • werving, selectie, aanstellingen en uitdiensttredingen;
  • beheer van de payroll
  • organisatie van opleidingen;
  • aanspreekpunt voor vragen over vakantie, loopbaanonderbreking, ouderschapsverlof, ziekte, overuren...

Alle ballen in de lucht houden is niet eenvoudig, want het Belgisch sociaal recht is een complexe materie.

De belangrijkste spelregels

Deze basisopleiding is de perfecte cursus om je kennis over de sociale wetgeving en het arbeidsrecht op te frissen en uit te diepen. We nemen we de belangrijkste regels met je door en je krijgt direct bruikbare adviezen en tips voor een correcte loon- en personeelsadministratie.

Komen aan bod: soorten arbeidsovereenkomsten, verloning, arbeidsduur, sociale zekerheidsbijdragen, ontslag, aanwerving, vakantie, tijdskrediet, deeltijds werken, educatief verlof, klein verlet, ziekteverlof, rechten van de werknemer en nog veel meer. 

Programma

Datum ​​Uur

ma 02/03/2026 ​09:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

ma 09/03/2026 ​ 09:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

di 17/03/2026 ​09:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

do 04/12/2025 ​ 09:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

di 03/03/2026 ​09:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00


1. Bekijk het programma

Dit kan via de website van onze partner.

2. Schrijf u in 

Via de opleidingscatalogus op de website van Liberform

3. Informatie ontvangen

Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding

Tickets

Date et heure
lundi 2 mars 2026
09:30 16:00 (Europe/Brussels)

Ajouter au calendrier

Lieu

Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--
--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--

Obtenez l'itinéraire

Organisateur

Syntra AB

--Syntra AB--
Partager

Découvrez ce que les gens voient et disent à propos de cet événement et rejoignez la conversation.