Hoe voer ik een commercieel, klantgericht telefoongesprek? (Online)

Tickets

S'inscrire

Medewerkers die telefonisch contact hebben met klanten zijn er zich niet altijd van bewust, maar ze bepalen in grote mate mee of een klant trouw blijft of de concurrentie gaat opzoeken. Klanten die het gevoel krijgen dat er niet naar hen geluisterd wordt, haken snel af. Een commerciële relatie staat dus of valt met een professioneel klantencontact. Tijdens deze opleiding word je je bewust van de impact die je hebt op het gedrag van de klant en hoe je een duurzame samenwerking kan ondersteunen door klantgericht te telefoneren.

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je bent je bewust van je impact als binnendienstmedewerker op de commerciële relatie met de klant.
  • Je kan het gedrag van de klant positief beïnvloeden door je eigen gedrag aan te passen.
  • Je kan de technieken van actief luisteren toepassen in je telefoongesprekken.
  • Je kan een echte klantervaring creëren aan de telefoon.
  • Je bepaalt de noodzakelijke acties voor je klant

1. Bekijk het programma

Dit kan via de website van onze partner.

2. Schrijf u in 

Rechtstreeks via onze partner
1. Maak uw Cevora account aan of log in wanneer u reeds beschikt hierover
2. Schrijf u in voor uw gekozen opleiding

3. Informatie ontvangen

Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding

Tickets

S'inscrire
Date et heure
jeudi 28 août 2025
09:00 12:00 (Europe/Brussels)

Ajouter au calendrier

Lieu

En ligne/Online

--En ligne/Online--
--En ligne/Online--

Obtenez l'itinéraire

Organisateur

Cevora

--Cevora--
Partager

Découvrez ce que les gens voient et disent à propos de cet événement et rejoignez la conversation.