loading

Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten? (Gent)

Ontevreden klanten opvangen is niet altijd een prettige job. De ontevreden klant zet druk, onze verdedigingsmechanismen treden in werking en bemoeilijken een professionele aanpak. We ergeren ons vooral aan de manier waarop ongenoegen wordt geuit.

Nochtans zijn klachten belangrijk voor een organisatie. Ze komen van klanten die op een duidelijke, maar niet altijd fijne manier willen zeggen wat er fout loopt. Het belangrijkste is vooral om met je klanten in gesprek te gaan. Hoe je zo’n gesprek best aanpakt leer je in deze opleiding.


1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

www.cevora.be

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Les inscriptions sont fermées
Date et heure
vendredi
28 octobre 2022
03:00 11:00 Europe/Brussels
Lieu

Gent

--Gent--
--Gent--
location picto Obtenez l'itinéraire
Organisateur

Cevora

--Cevora--
+32 2 889 42 00
PARTAGER