Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten? (Heverlee)

Tickets

Les inscriptions sont fermées

Ontevreden klanten opvangen is niet altijd een prettige job. De ontevreden klant zet druk, onze verdedigingsmechanismen treden in werking en bemoeilijken een professionele aanpak. We ergeren ons vooral aan de manier waarop ongenoegen wordt geuit.

Nochtans zijn klachten belangrijk voor een organisatie. Ze komen van klanten die op een duidelijke, maar niet altijd fijne manier willen zeggen wat er fout loopt. Het belangrijkste is vooral om met je klanten in gesprek te gaan. Hoe je zo’n gesprek best aanpakt leer je in deze opleiding.


Wat leer je in deze opleiding?

  • Je beschikt over tools om met de ontevredenheid van de klant om te gaan.
  • Je laat de klant merken dat je het probleem erkent en de klacht serieus neemt. 
  • Je weet acties voor te stellen om het probleem aan te pakken. 
  • Je blijft de rust zelve als je te maken hebt met een ontevreden klant.


1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

2. Schrijf u in 


Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren


Achteraf via onze opleidingspartner.


Tickets

Les inscriptions sont fermées
Date et heure
mercredi 25 octobre 2023
09:00 17:00 (Europe/Brussels)

Ajouter au calendrier

Lieu

Heverlee

--Heverlee--
--Heverlee--

Obtenez l'itinéraire

Partager

Découvrez ce que les gens voient et disent à propos de cet événement et rejoignez la conversation.