Plannen en organiseren in functie van een beter time-management (Steenokkerzeel)
De tijd willen controleren is onmogelijk, want wat we ook doen, de tijd gaat voorbij. Maar toch hebben we soms het gevoel dat er in een werkdag te weinig uren zitten. Of dat we te weinig gedaan krijgen.
Je kan wel leren omgaan met onvoorziene omstandigheden, onderbrekingen of dringende zaken. Time management is eenvoudig vanaf het moment dat we aanvaarden dat de tijd zich niet laat managen. En dat we de manier waarop we omgaan met onze tijd zelf kunnen beheersen. Onze gedragingen, onze gewoontes, onze conditioneringen zorgen er voor dat we op een specifieke manier werken. Leer in deze opleiding waar de verschillen liggen tussen werknemers en hoe kan je efficiënter je werktijd kan indelen.
Na deze opleiding kan je:
- Inschatten wat zinvolle doelstellingen zijn in je werk.
- Beter vooruitplannen en prioriteiten bepalen.
- Je persoonlijke drijfveren beter inschatten.
- Beter omgaan met onvoorzien obstakels of uitstelgedrag.
- Tijdrovers overwinnen.
- Routines ontwikkelen op vlak van plannen op het werk.
1. Bekijk het programma
Dit gebeurt op de website van onze partner.
2. Schrijf u in
Gratis via de website van Liberform.
3. Informeren
Achteraf via onze opleidingspartner.