Professionele communicatie (Gent)
Een goede en doelgerichte communicatie op de werkvloer is van cruciaal belang voor een gestructureerde informatiestroom. Het vermogen om effectief te communiceren met collega’s, werknemers, klanten en leidinggevenden is essentieel om doelen te bereiken, de klanttevredenheid te verhogen en een positieve werkomgeving te creëren. Een duidelijke communicatie speelt ook een sleutelrol in het oplossen van problemen, onderhandelen en het voorkomen van conflicten.
Wat leer je in de opleiding communicatie?
Tijdens deze opleiding leer je jouw klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Je krijgt tips en inzichten waarbij je werkt aan jouw communicatievaardigheden. Deze vaardigheden zorgen ervoor dat je klanten niet alleen tevreden stelt, maar ook positieve relaties opbouwt die leiden tot langdurige zakelijke successen.
Gedurende de opleiding zal onze trainer, een professional in het vakgebied communicatie, jou bewust maken van de impact van lichaamstaal, stemgebruik en andere non-verbale communicatie, zodat je ze kunt inzetten als krachtige communicatiemiddelen.
25/11/2025
02/12/2025
09/12/2025
16/12/2025
09:00
09:00
09:00
09:00
16:00
16:00
16:00
16:00
1. Bekijk het programma
Dit kan via de website van onze partner.
2. Schrijf u in
Via de opleidingscatalogus op de website van Liberform
3. Informatie ontvangen
Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding