loading

SharePoint - Efficiënt documentbeheer in de cloud (Sint-Niklaas)

Tickets

Les inscriptions sont fermées

SharePoint - Efficiënt documentbeheer in de cloud: waarom zou je deze opleiding volgen?

De meeste bedrijven en organisaties gebruiken tegenwoordig Microsoft (Office) 365 en hanteren SharePoint als moderne cloud-oplossing i.p.v. netwerkschijven en/of interne servers voor het opslaan, beheren en delen van documenten en informatie. Het is dan ook een ideaal platform voor digitale samenwerking (want tegenwoordig is het uiteraard niet langer vanzelfsprekend dat collega's zich in dezelfde fysieke kantoorruimte bevinden). 

SharePoint: efficiënt documentbeheer en werkstromen

Tijdens deze training bekijken we hoe je efficiënt documenten kan maken en beheren met SharePoint. We gaan aan de slag met metadata en best practices, zodat medewerkers snel informatie kunnen terugvinden die ze nodig hebben (o.a. door zoekfuncties en slimme filters) en documenten op een veilige manier kunnen opslaan en bewerken op één centrale plek. Vervolgens gaan we dieper in op werkstromen die je kan opzetten om documenten goed te keuren (in Power Automate). 

Marijn Somers, door Microsoft erkend als MVP voor Office Apps & Services, is je ervaren trainer en coach. Met meer dan 16 jaar ervaring in functionele SharePoint-implementaties bij grote en kleine organisaties, is hij de juiste man op de juiste plaats om zijn kennis en ervaring door te geven aan zijn cursisten. 


1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

2. Schrijf u in 


Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren


Achteraf via onze opleidingspartner.


Tickets

Les inscriptions sont fermées
Date et heure
lundi 25 mars 2024
09:30 16:00 (Europe/Brussels)

Ajouter au calendrier

Lieu

Industriepark-West 75 , 9100 Sint-Niklaas

--Industriepark-West 75 , 9100 Sint-Niklaas--
--Industriepark-West 75 , 9100 Sint-Niklaas--

Obtenez l'itinéraire

Organisateur

Syntra AB

--Syntra AB--
Partager

Découvrez ce que les gens voient et disent à propos de cet événement et rejoignez la conversation.