loading

Verhoog je impact door een klantgerichte attitude (Heverlee)

Organisaties zetten alles op alles om goed te doen voor hun klanten en tevredenheid bij klanten na te streven. Naast allerlei initiatieven op organisatieniveau (zoals het uittekenen van customer journey, een klantgerichte strategie, missie en visie, tevredenheidsbevragingen, etc.) kan ook iedere individuele medewerker een verschil maken door een klantgerichte attitude en aanpak. Elk contact van een medewerker met de klant levert een klantenervaring op en is dus een moment dat er toe doet.

 

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

www.cevora.be

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Les inscriptions sont fermées
Date et heure
vendredi
6 octobre 2023
05:00 13:00 Europe/Brussels
Lieu

Heverlee

--Heverlee--
--Heverlee--
location picto Obtenez l'itinéraire
Organisateur

Cevora

--Cevora--
+32 2 889 42 00
PARTAGER