Design thinking: doorgrond de klantvraag en verbeter je ideeën (Elewijt)
Registraties zijn gesloten
Heb jij oplossing A, B en C al paraat vóór je de vraag van je klant krijgt? Dat klinkt slim, maar is het eigenlijk niet. Met design thinking doorgrond je eerst je klantvragen om daarna creatievere oplossingen voor te leggen. In deze opleiding maak je kennis met de kern van design thinking.
Een stap verdergaan in design thinking? Bekijk dan onze andere opleiding over design thinking. Je leert er je ideeën toetsen, aanpassen en in de markt zetten.
Wat leer je in deze opleiding design thinking?
- Je kent de basisprincipes van design thinking.
- Je vergelijkt informatie uit meerdere bronnen (internet, klanten, deskresearch …).
- Je weet hoe je ‘How Might We’-vragen stelt.
- Je beheerst minimaal 4 brainstormtechnieken om creatieve ideeën te bedenken.
- Je kent de kwalitatieve criteria om de beste ideeën te selecteren.
- Door (potentiële) klanten te interviewen, breng je je doelgroep beter in kaart.
1. Bekijk het programma
Dit gebeurt op de website van onze partner.
2. Schrijf u in
2. Schrijf u in
Gratis via de website van Liberform.
3. Informeren
3. Informeren
Achteraf via onze opleidingspartner.
Registraties zijn gesloten