Hoe organiseer ik de onboarding van mijn klant? (online klas)

Een vlotte onboarding is een krachtig instrument om klanten te fideliseren. Klanten die je website voor het eerst bezoeken zullen extra gemotiveerd zijn om terug te keren als hun onboarding vlot en aangenaam is verlopen. Dankzij deze ervaring leg je de basis voor een duurzame relatie met je klant. Onboarding is het geheel van handelingen die een nieuwe bezoeker doet tussen zijn eerste bezoek op je site en het moment waarop hij een regelmatige gebruiker wordt. Een goed georganiseerde onboarding zal de fidelisering en de tevredenheid van je klant versterken. Onderschat nooit het belang van een eerste indruk en de mond aan mond reclame die erop volgt. Na deze opleiding zal je bedrijf zijn cost to serve (de klant autonoom maken) en zijn time to serve verkorten en zijn conversie- en retentieratio verhogen.

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

www.cevora.be

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Inschrijving voor Hoe organiseer ik de onboarding van mijn klant? (online klas)
Verkoop eindigt op 22-05-23 20:16 Europe/Brussels
Aantal
Datum & Tijd
donderdag
1 juni 2023
13:00 16:00 Europe/Brussels
Locatie

Online klas

--Online klas--
--Online klas--
location picto Krijg het adres
Organisator

Cevora

--Cevora--
+32 2 889 42 00