loading

Omgaan met klachten en moeilijke klanten (Gent)

In deze opleiding leer je correct en positief om te gaan met klachten. Aan de hand van concrete voorbeelden krijg je tal van praktische tips om de klacht te veranderen in een opportuniteit.

Want vroeg of laat krijgt elk bedrijf te maken met klachten. Maar waar vele ontevreden klanten gewoon wegzappen, nemen de klagers de moeite om ons te contacteren. En daarin zit net de opportuniteit, als je constructief omgaat met de klacht tenminste.

Succesvolle bedrijven en ondernemingen waarderen de feedback van klanten en grijpen dit aan om hun dienstverlening en producten verder te optimaliseren. Meer nog. Wie zijn eigen visie in vraag durft stellen en op zoek gaat naar een constructieve oplossing, heeft de kans dat uit de klacht een positief klantengevoel en een grotere klantentrouw voortkomt

Er is les op:
DagStartEindeVak
do 20/04/202309:0012:00Omgaan met klachten en moeilijke klanten
do 20/04/202313:0016:00Omgaan met klachten en moeilijke klanten
do 27/04/202309:0012:00Omgaan met klachten en moeilijke klanten

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner: NXT-PRO

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
donderdag
20 april 2023
Start - 03:00 arrow down picto
donderdag
27 april 2023
Einde - 11:00 Europe/Brussels
Locatie

Gent

--Gent--
--Gent--
location picto Krijg de routebeschrijving
Organisator

NXT-PRO

+32 78 15 00 55
info@nxt-pro.be