Uitblinken in klantgerichtheid (Antwerpen)

Tickets

Klantgerichtheid was nog nooit zo belangrijk. De tijd dat je als bedrijf volledig zelf de touwtjes in handen had, is definitief voorbij. Klanten en partners worden steeds veeleisender en verwachten onmiddellijk op hun wenken bediend te worden.

Als je als bedrijf niet snel genoeg reageert, is de kans groot dat je klant naar de concurrentie stapt. Vandaag bepaalt de klant hoe het allemaal gebeurt. Net daarom is klantgerichtheid zo belangrijk.

In de masterclass voor office professionals: uitblinken in klantgerichtheid gaan we op zoek naar de basisvaardigheden en de juiste attitude voor klantgerichtheid. Je komt te weten wat klanten verwachten en hoe je een klant kan overtuigen. Je ontdekt het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en hoe je klachten op een positieve manier behandelt. En je leert alles over klantvriendelijke communicatie.

1. Bekijk het programma

Dit kan via de website van onze partner.

2. Schrijf u in 

Via de opleidingscatalogus op de website van Liberform

3. Informatie ontvangen

Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding

Tickets

Datum & Tijd
dinsdag 25 maart 2025
09:30 16:00 (Europe/Brussels)

Toevoegen aan kalender

Locatie

Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--
--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--

Krijg de routebeschrijving

Organisator

Syntra AB

--Syntra AB--
Delen

Zoek uit wat mensen zien en zeggen over dit evenement, en neem deel aan de conversatie.