Hoe voer ik een commerciëel, klantgericht telefoongesprek? (online klas)

Tickets

Les inscriptions sont fermées

Medewerkers die telefonisch contact hebben met klanten zijn er zich niet altijd van bewust, maar ze bepalen in grote mate mee of een klant trouw blijft of de concurrentie gaat opzoeken. Klanten die het gevoel krijgen dat er niet naar hen geluisterd wordt, haken snel af. Een commerciële relatie staat dus of valt met een professioneel klantencontact. Tijdens deze opleiding word je je bewust van de impact die je hebt op het gedrag van de klant en hoe je een duurzame samenwerking kan ondersteunen door klantgericht te telefoneren.

 

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner: Cevora

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Tickets

Les inscriptions sont fermées
Date et heure
jeudi 14 septembre 2023
13:00 16:00 (Europe/Brussels)

Ajouter au calendrier

Lieu

Online klas

--Online klas--
--Online klas--

Obtenez l'itinéraire

Organisateur

Cevora

--Cevora--
0800 59 222
Partager

Découvrez ce que les gens voient et disent à propos de cet événement et rejoignez la conversation.