loading

Hoe voer ik een commerciëel, klantgericht telefoongesprek? (online klas)

Tickets

Registraties zijn gesloten

Medewerkers die telefonisch contact hebben met klanten zijn er zich niet altijd van bewust, maar ze bepalen in grote mate mee of een klant trouw blijft of de concurrentie gaat opzoeken. Klanten die het gevoel krijgen dat er niet naar hen geluisterd wordt, haken snel af. Een commerciële relatie staat dus of valt met een professioneel klantencontact. Tijdens deze opleiding word je je bewust van de impact die je hebt op het gedrag van de klant en hoe je een duurzame samenwerking kan ondersteunen door klantgericht te telefoneren.

 

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner: Cevora

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Tickets

Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
donderdag 14 september 2023
13:00 16:00 (Europe/Brussels)

Toevoegen aan kalender

Locatie

Online klas

--Online klas--
--Online klas--

Krijg de routebeschrijving

Organisator

Cevora

--Cevora--
0800 59 222
Delen

Zoek uit wat mensen zien en zeggen over dit evenement, en neem deel aan de conversatie.