loading

Hoe voer ik een commerciëel, klantgericht telefoongesprek? (online klas)

Medewerkers die telefonisch contact hebben met klanten zijn er zich niet altijd van bewust, maar ze bepalen in grote mate mee of een klant trouw blijft of de concurrentie gaat opzoeken. Klanten die het gevoel krijgen dat er niet naar hen geluisterd wordt, haken snel af. Een commerciële relatie staat dus of valt met een professioneel klantencontact. Tijdens deze opleiding word je je bewust van de impact die je hebt op het gedrag van de klant en hoe je een duurzame samenwerking kan ondersteunen door klantgericht te telefoneren.

 

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner: Cevora

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
donderdag
14 september 2023
07:00 10:00 Europe/Brussels
Locatie

Online klas

--Online klas--
--Online klas--
location picto Krijg de routebeschrijving
Organisator

Cevora

--Cevora--
0800 59 222