Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten? (Heverlee)
Registraties zijn gesloten
Ontevreden klanten opvangen is niet altijd een prettige job. De ontevreden klant zet druk, onze verdedigingsmechanismen treden in werking en bemoeilijken een professionele aanpak. We ergeren ons vooral aan de manier waarop ongenoegen wordt geuit.
Nochtans zijn klachten belangrijk voor een organisatie. Ze komen van klanten die op een duidelijke, maar niet altijd fijne manier willen zeggen wat er fout loopt. Het belangrijkste is vooral om met je klanten in gesprek te gaan. Hoe je zo’n gesprek best aanpakt leer je in deze opleiding.
Wat leer je in deze opleiding?
- Je beschikt over tools om met de ontevredenheid van de klant om te gaan.
- Je laat de klant merken dat je het probleem erkent en de klacht serieus neemt.
- Je weet acties voor te stellen om het probleem aan te pakken.
- Je blijft de rust zelve als je te maken hebt met een ontevreden klant.
1. Bekijk het programma
Dit gebeurt op de website van onze partner.
2. Schrijf u in
Gratis via de website van Liberform.
3. Informeren
Achteraf via onze opleidingspartner.
Registraties zijn gesloten