loading

Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten? (online klas)

Ontevreden klanten opvangen is niet altijd een prettige job. De ontevreden klant zet druk, onze verdedigingsmechanismen treden in werking en bemoeilijken een professionele aanpak. We ergeren ons vooral aan de manier waarop ongenoegen wordt geuit.

Nochtans zijn klachten belangrijk voor een organisatie. Ze komen van klanten die op een duidelijke, maar niet altijd fijne manier willen zeggen wat er fout loopt. Het belangrijkste is vooral om met je klanten in gesprek te gaan. Hoe je zo’n gesprek best aanpakt leer je in deze opleiding.

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

www.cevora.be

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
maandag
13 maart 2023
08:00 11:00 Europe/Brussels
Locatie

Online klas

--Online klas--
--Online klas--
location picto Krijg de routebeschrijving
Organisator

Cevora

--Cevora--
+32 2 889 42 00