loading

Omgaan met klachten en moeilijke klanten (Antwerpen)

Omgaan met klachten en moeilijke klanten: waarom zou je deze opleiding volgen?

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige klant je trouwste supporter.

Hoe je dat doet, leggen we je uit in de opleiding Omgaan met klachten en moeilijke klanten. We staan stil bij de verschillende aspecten van klachten en geven je concrete tips om er op een constructieve manier mee om te gaan. We werken het liefst met je eigen voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.

Over de opleiding omgaan met klachten en moeilijke klanten

In de opleiding 'omgaan met klachten en moeilijke klanten' leer je op een constructieve manier met klachten omgaan. We geven je heel wat praktische tips om te reageren op klachten en lastige klanten.


1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

2. Schrijf u in 


Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren


Achteraf via onze opleidingspartner.


Inschrijving voor Omgaan met klachten en moeilijke klanten (Antwerpen)
De verkoop eindigt op 16-04-2024 09:00 (Europe/Brussels)
Hvh
Datum & Tijd
vrijdag
26 april 2024
03:30 10:00 Europe/Brussels
Locatie

Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--
--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--
location picto Krijg de routebeschrijving
Organisator

Liberform

+32 2 212 25 36
info@liberform.be