loading

Omgaan met klachten en moeilijke klanten (Antwerpen)

Tickets

Registraties zijn gesloten

Omgaan met klachten en moeilijke klanten: waarom zou je deze opleiding volgen?

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige klant je trouwste supporter.

Hoe je dat doet, leggen we je uit in de opleiding Omgaan met klachten en moeilijke klanten. We staan stil bij de verschillende aspecten van klachten en geven je concrete tips om er op een constructieve manier mee om te gaan. We werken het liefst met je eigen voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.

Over de opleiding omgaan met klachten en moeilijke klanten

In de opleiding 'omgaan met klachten en moeilijke klanten' leer je op een constructieve manier met klachten omgaan. We geven je heel wat praktische tips om te reageren op klachten en lastige klanten.


1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

2. Schrijf u in 


Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren


Achteraf via onze opleidingspartner.


Tickets

Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
vrijdag 26 april 2024
09:30 16:00 (Europe/Brussels)

Toevoegen aan kalender

Locatie

Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--
--Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem--

Krijg de routebeschrijving

Organisator

Liberform

+32 2 212 25 36
info@liberform.be
Delen

Zoek uit wat mensen zien en zeggen over dit evenement, en neem deel aan de conversatie.