Omgaan met klachten en moeilijke klanten (Antwerpen)

Tickets

Registraties zijn gesloten

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige klant je trouwste supporter.

Hoe je dat doet, leggen we je uit in de opleiding Omgaan met klachten en moeilijke klanten. We staan stil bij de verschillende aspecten van klachten en geven je concrete tips om er op een constructieve manier mee om te gaan. We werken het liefst met je eigen voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.

1. Bekijk het programma

Dit kan via de website van onze partner.

2. Schrijf u in 

Via de opleidingscatalogus op de website van Liberform

3. Informatie ontvangen

Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding

Tickets

Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
donderdag 3 april 2025
09:30 16:00 (Europe/Brussels)

Toevoegen aan kalender

Locatie

Syntra AB campus Antwerpen

Borsbeeksebrug 32
2600 Berchem
België
--Syntra AB campus Antwerpen--

Krijg de routebeschrijving

Organisator

Syntra AB

--Syntra AB--
Delen

Zoek uit wat mensen zien en zeggen over dit evenement, en neem deel aan de conversatie.