Verhoog je impact door een klantgerichte attitude (Antwerpen)

Organisaties zetten alles op alles om goed te doen voor hun klanten en tevredenheid bij klanten na te streven. Naast allerlei initiatieven op organisatieniveau (zoals het uittekenen van customer journey, een klantgerichte strategie, missie en visie, tevredenheidsbevragingen, etc.) kan ook iedere individuele medewerker een verschil maken door een klantgerichte attitude en aanpak. Elk contact van een medewerker met de klant levert een klantenervaring op en is dus een moment dat er toe doet.

 

1. Bekijk het programma

Dit gebeurt op de website van onze partner.

www.cevora.be

2. Schrijf u in

Gratis via de website van Liberform.

3. Informeren

Achteraf via onze opleidingspartner.


Inschrijving voor Verhoog je impact door een klantgerichte attitude (Elewijt)
Verkoop eindigt op 11-04-23 11:51 Europe/Brussels
Aantal
Datum & Tijd
vrijdag
21 april 2023
09:00 17:00 Europe/Brussels
Locatie

Antwerpen

--Antwerpen--
--Antwerpen--
location picto Krijg het adres
Organisator

Cevora

--Cevora--
+32 2 889 42 00