Verhoog je impact door een klantgerichte attitude (Elewijt)
Organisaties zetten alles op alles om goed te doen voor hun klanten en tevredenheid bij klanten na te streven. Ook jij, als individuele medewerker, kan een verschil maken door een klantgerichte attitude en aanpak. Elk contact met de klant levert een klantenervaring op en is dus een moment dat ertoe doet. In deze opleiding leer je de verwachtingen van klanten juister inschatten. Je leert klantgerichte gesprekken voeren, ook in moeilijke situaties als je niet kan voldoen aan de vraag van de klant.
Wat leer je in deze opleiding?
- Je verwerft inzicht in het begrip klantgerichtheid en het belang ervan.
- Je identificeert de essentiële elementen die bijdragen aan een klantgerichte houding/mindset.
- Je verkent de obstakels en valkuilen voor klantgerichte communicatie.
- Je oefent de sleutels tot (effectieve en positieve) communicatie en actief luisteren.
- Je kan op een klantgerichte manier reageren ook als de klant lastig doet of als je minder prettig nieuws moet overbrengen.
- Je kan het klantenprofiel van de klant identificeren en je daaraan aanpassen
1. Bekijk het programma
Dit kan via de website van onze partner.
2. Schrijf u in
Rechtstreeks via onze partner
1. Maak uw Cevora account aan of log in wanneer u reeds beschikt hierover
2. Schrijf u in voor uw gekozen opleiding
3. Informatie ontvangen
Verdere communicatie verloopt via de opleidingspartner vermeld bij de opleiding