Verhoog je impact door een klantgerichte attitude (Heverlee)
Organisaties zetten alles op alles om goed te doen voor hun klanten en tevredenheid bij klanten na te streven. Naast allerlei initiatieven op organisatieniveau (zoals het uittekenen van customer journey, een klantgerichte strategie, missie en visie, tevredenheidsbevragingen, etc.) kan ook iedere individuele medewerker een verschil maken door een klantgerichte attitude en aanpak. Elk contact van een medewerker met de klant levert een klantenervaring op en is dus een moment dat er toe doet.
Wat leer je in deze opleiding?
Bij klantgerichtheid staat de beleving van de klant centraal. De tevredenheid van een klant hangt af van de mate waarin aan verwachtingen en behoeften van klanten wordt voldaan met onze producten en dienstverlening.
We bekijken hoe we verwachtingen van klanten kunnen achterhalen, ze kunnen managen en hoe we er in onze aanpak rekening mee kunnen houden om op die manier te zorgen voor tevreden en trouwe klanten. We zetten in op klantgerichte communicatie en klantgerichte gesprekken, ook in die situaties waarin dat moeilijk is of waar we niet kunnen tegemoetkomen aan de verwachtingen van klanten.
1. Bekijk het programma
Dit gebeurt op de website van onze partner.
2. Schrijf u in
Gratis via de website van Liberform.
3. Informeren
Achteraf via onze opleidingspartner.